Kauden 2017 kilpanumerot ja kisaajat muokkauttuu oikeaksi ?>

Kauden 2017 kilpanumerot ja kisaajat muokkauttuu oikeaksi

Kilpanumerot 1-10 edellisen kauden sijoituksien mukaan. Muille on  säilytetty  edellisen kauden numero.
Jos numero listassa ei ole sama  mitä sinulla on autossa, niin ilmoita niin vaihdetaan.

Cup-pisteitä saa siitä eteenpäin kun velvollisuudet on hoidettu. No Mercy!!

Luettelossa on kaikki tiedossa olevat autot  jotka ovat käyneet radalla viimeisen 3 vuoden aikaana.

Uusia kuljettajia on 5 kpl.

nc,  tarkoittaa etttä kuljettaja ei osallistu CUPiin mutta ajaa osan kilpailuistaĺ

x  ,  tarkoittaa että kuljettaja osallistuu CUPiin

?? , tarkoittaa että  ei ole tietoa kuljettajan kilpatilanteesta

ei  , välivuosi

Jos oman nimesi kohdalla on vääränlainen merkintä  laita tekstiviesti Kimille (040 732 4294)

 

Numero 2017 Nimi Cup
1 Jani Hotakainen nc
2 Ari-Pekka Sillanpää x
3 Jouni Eskola x
4 Timo Uotila x
5 Sami Inkiläinen x
6 Janne Havinen ??
7 Teemu Hartus x
8 Niko Hirvonen x
9 Markus Jahn ei
10 Jeremi Mattsson ei
11 Petri Armivesi x
12 Janne Huupponen x
13 Esa Mäkynen ??
14 Timo McKeown x
15 Kim Mattsson x
16 Tuomas Söder-Kultalahti x
17 Topias Söder-Kultalahti x
18 Jani Kaljunen x
19 Jukka Inkiläinen (p.p. vanha) x
20 Petri Hohtari x
 23/118 Eero Haarjärvi ??
22 Janne Juhola ??
21 Tero Kiiskilä nc
24 Timo Välimäki ??
25 Petri Rinne nc
36  Jukka Inkiläinen (met.sin)  x
27 Tomi Kiiskilä ??
28 Ari Paulasaari x
29 Kai Kiiskilä ??
30 Johan Hilden ??
31 Juha Korpela nc
40 Juha Tunturivuori x
33 Leevi Grönberg ??
34 Petri Rinne ??
35 Teemu Taipale x
26 Kimmo Tunkkari (MT) nc
37 Matti Riekkola x
38 Jyri Ahonen ??
39 Henna Behm ??
26  Matti Toivoniemi (KT)  ??
45 Lauri Riekkola ??
46 Jyrki Rantanen ??
47 Jari Lahti x
48 Petri Hänninen ??
58 Ele Hyrske x
77 Jarno Ekonoja x

Yksi kommentti artikkelista “Kauden 2017 kilpanumerot ja kisaajat muokkauttuu oikeaksi

  1. Moro! Hyvää tietoa ministä, noin yleisestikin. Hyvin ja ymmärrettävästi , rohkeastikkin kirjoitettu texti. Olen tehny itte nokkaakseleita ja moottorin miltei kokonaan maailman nopeimpaan royaliin. Enivay. Minulla on lukuisia patentteja, joten minun ei tarvitse rasittaa mieltäni kuka on tehny mitäkin. Yksi suure joka on moottoritekniikassa on mielenkiintoinen, on imuventtiilin aukeaminen nippanappa kiihtyvyyksien/kestävyyden rajoissa. Tietysti ihmetyttää kuinka vähän overlapissa venat on auki.minissä. no ahastahan siellä on se on selvä.meil on vanha norttooni. Imu aukee 40astetta enne yläkuoloa, mutta venttiili on auki melkeen 6mm. Kuutioita on 940 kierroksia 6150 hepoja 93. Tää oli vaa tämmöne heitto. Motokross mekaniikon kirjassa seppo tiitta kielsi pyöristämästä imuaukon alareunaa, resonointi ja sen harvennusaallot vaimenee- ei hyvä. Ilmeisesti samailmiö on imuventtiilin aukasussa. Ok pulssit on herran kädessä, mutta kuitenkin. T. Jake v